Історія Alfaparf
Alfaparf Milano італійський догляд за волоссям
Волосся не просто потребує догляду: воно заслуговує на увагу. Незалежно від типу вашого волосся, з ALFAPARF MILANO PROFESSIONAL ви можете розкрити його справжню красу. І кожен день буде правильний день. Комусь потрібен блиск, комусь – об’єм. Асортимент ALFAPARF MILANO PROFESSIONAL включає процедури для всіх типів волосся.
Витоки
Ми почали свою діяльність у 1980 році завдяки ідеї Роберто Франкіни, який разом із приблизно десятьма людьми почав розробляти продукцію в північній Італії для перукарського каналу. Минуло кілька років, і в 1989 році була запущена лінія Semi di Lino, якій судилося стати нашим першим великим комерційним успіхом. Наступного року відбувся запуск постійного фарбування, лінії Evolution of Colour. У 90-х ми почали пригоди за кордоном. Перший експорт був до Іспанії та Латинської Америки, а потім комерційні філії в Бразилії, Мексиці, Аргентині та Венесуелі. Виробництво також почалося: перші заводи були запущені в Бразилії, Аргентині, Венесуелі та Мексиці.
Еволюція
Наприкінці 90-х років Alfaparf Milano зробила якісний стрибок до того, щоб стати глобальною компанією-еталоном на ринку професійної косметики. Фактично, у 2000 році ми завершили розвиток штаб-квартири Osio Sotto, загальною площею 25 тисяч квадратних метрів, де виробництво та зберігання все ще відбуваються сьогодні, а також офісні приміщення. На початку 2000-х років ми розширили дві провідні фабрики (Мексика та Бразилія), щоб досягти їх нинішнього розміру близько 30 тисяч квадратних метрів. Міжнародне покликання Групи було підтверджено та зростало з роками відкриттям різноманітних філій у Латинській Америці, США та Австралії. Бізнес продовжував розвиватися на територіях, де Alfaparf Milano присутня вже кілька років, ставши світовим лідером на своєму референтному ринку як група з італійським капіталом. Цей ріст був посилений у 2009 році завдяки придбанню GTS S.p.A., компанії, заснованої в 70-х роках, яка активно займається виробництвом і продажем професійних продуктів для догляду за шкірою (обличчя, макіяж і тіло) і естетичного обладнання для салонів краси. Поряд із діяльністю, пов’язаною з брендами Групи, суттєво зріс бізнес Private Label. Виробництво від імені третіх осіб, особливо у сфері тонування, стало флагманом завдяки ноу-хау Alfaparf Milano та розвитку комерційних відносин із все більш якісними та видатними клієнтами.